maandag 29 maart 2010

Een feestje

Klein petekind en ik zijn op dezelfde dag een jaartje ouder geworden. En dat hebben we gevierd.

Ik bakte:
- aperitiefhapjes met pesto, olijven, ...

- pistolekes en sandwiches, waaronder varkentjes op vraag van de grote zus van klein petekind

- witte chocolademousse met peper en munt, appelgebak, taart met slagroom en frambozen met chocoladeversiering, taart met chocolade en appelsien en pruimencake

We kwamen niets te kort. Bijna de helft bleef over. Dat wist ik van te voren, want het was echt veel te veel. Maar ik wilde graag voor elk wat wils. Ik houd graag rekening met de goesting van iedereen. En de dag nadien had iedereen nog wat te snoepen. En heb ik gerecupereerd...

Mocht iemand zitten wachten op een recept. Laat maar weten!

Zo, nu kan ik onthouden wat ik wanneer en waarvoor en vooral voor wie maakte.
Hierbij ook een foto van de pop die zus en wij zo mooi vinden.

1 opmerking:

  1. o wat ziet het er lekker uit.. e ik ben altijd blij met recepten.. dus gewoon hier neerzetten meid....dan kan ik het ook eens terug lezen...

    natuurlijk van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag

    grts

    BeantwoordenVerwijderen