vrijdag 26 februari 2010

Niet eetbaar

Een boterham met kaas, salami of choco?

Of liever pizza?
En wat wil je daar dan op?


Een kopje thee?


Grote zus van klein petekind heeft hier en bij haar thuis al heel wat geserveerd.

Naar aanleiding van de taart vertelde zus dat ik graag vilten voedsel wilde maken. Groot petekind had nog iets liggen dat er op lijkt. Het komt uit een groot knutselpakket dat ze ooit kreeg. Ze heeft er nooit wat van gebruikt. Het is papier met iets op. Het lijkt inderdaad op vilt, maar het is niet zo sterk en veelzijdig. Ik stikte alles dubbel zodat er geen papier zichtbaar is. Ik weet niet of het lang zal meegaan, maar prulde wel met veel plezier.
Van een restje stof maakte ik boterhammen en kwartjes pizza.
Bij het uitzoeken van de foto's merk ik dat ik niet alles trok. De frisco's ontbreken alvast. Die hebben een echt stokje en een witte ijsrand met chocolade rondom en vulling om dikte te geven.

1 opmerking:

  1. wat leuk gedaan weer Marleen.. je creativiteit spat het scherm af.. en zo leuk als ze het zo leuk vinden hè...

    grts

    BeantwoordenVerwijderen