zaterdag 20 februari 2010

Jarigen

Voor de grote zus van klein petekind die drie jaar werd.
Een schort en zakjes met thee voor bij de taart.
En een zakje stempels en inkt (omdat ze graag knutselt en stempelt) en een bladwijzer (omdat ze van boeken houdt).



Voor mijn zus, de meter van de andere jarige.
Graag zelfgemaakt en lentegroen. (Deze ruitjes gebruikte ik al voor haar klas. Ik wist dus dat ze de stof graag ziet.)
Het broodmandje wilde ze graag. Ik vulde het met twee soorten confituur, een boodschappen- of schooltas, een klein zakje en een bladwijzer en een zakje met een stempel met het figuurtje van haar klas met passende inkt.



Vandaag kon ik alles afgeven. Het is wel een beetje spannend om een zelfgemaakt cadeau te geven. Zal het wel in de smaak vallen?
Het was ok. Oef!

3 opmerkingen:

  1. mooi gedaan Marleen.. ja het is altijd fijn als eigengemaakte cadeaus in de smaak vallen...
    nu niet meer twijfelen aan jezelf hè..
    nergens voor nodig
    grts

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, wat een heerlijke cadeautjes, allé, in de zin van heerlijk mooi en origineel hé!
    wil jij mss ook mijn meter zijn?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik kan het bevestigen want ik was de jarige ... bedankt hé zus !!! Ook ik vind het mooi en ben er heel blij mee ...
    En de eerste pot met bessenkonfituur is bijna leeg ... heerlijk !!!

    BeantwoordenVerwijderen