vrijdag 8 januari 2010

Taart


Niet gebakken.
Wel veel tijd in gestoken.

Voor de bijna jarige grote zus (3 jaar) van klein metekindje is deze taart.
Ze eet heel graag taart en speelt graag met haar keukenspullen.
Inspiratie kreeg ik door het vilten voedsel te zien in een heel mooie speelgoedwinkel wanneer ik op zoek was naar een cadeautje voor haar zusje.
Na het lezen van de nieuwjaarsbrieven aten we met de familie. Nadien was er taart.
Ze was zo enthousiast over de taart, dat ik meteen wist wat ik zou maken voor haar keuken.

Een stukje met aardbeien?

Of liever zonder?
De aardbeien zitten erop met velcro. Mocht ik tijdig het materiaal hebben, dan wil ik nog andere decoraties maken. Room, chocolade, ... Inspiratie genoeg. En een lege cake kan ook. Van de onderkant trok ik geen foto. Met het mooie stofje is die ook mogelijk als bovenkant .

2 opmerkingen:

  1. wat een leuk idee Marleen.. en wat een gepriegel...
    ik krijg niet eens mijn naaimachine op tafel, en dan de stof knippen?....helaas.. maar misschien komt dat wel weer.. ondertussen geniet ik van jouw maaksels!
    grts

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt Marleen.

    Het ziet er van een afstand heel erg echt uit!!

    Je krijgt er vast een dikke knuffel voor.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen