zaterdag 26 december 2009

Kerstcadeautje

Nu mag ik weer wat posten.

De naam van de grote zus van het kleine petekindje trok ik.
Voor haar maakte ik dus een kerstcadeautje.
Een eenvoudige verteltas omdat ze net als ik van boeken houdt.
Ik las haar het boek al voor met en zonder de hond en de poes die ook in het boek voorkomen. Ze was helemaal mee en liet de hond spelen.
In de verteltas zat ook een net echt uitziende cd waarop ik het verhaal vertel.
Plezant dat ze zo kan genieten van verhaaltjes en boeken.


En ik maakte met veel plezier een sjakos met alles in en aan zodat ze "de madam" kan spelen.
Een zak met spulletjes om mee te nemen als ze weggaat, zodat ze zichzelf overal kan entertainen.






Het cadeautje voor groot petekind is al langer af. Ze krijgt het met Nieuwjaar.
Ze koos zelf de kleuren. Maar voor de rest moet ze dus nog even geduld hebben.
Vervolg, volgende week.

2 opmerkingen:

  1. Dag Marleen.. ik had je al gemist op blogland...maar ik zie dat je hard bezig bent geweest... fijne dagen meid..en we gaan er voor hè.. volgend jaar....
    grts

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie cadeautjes onder jouw kerstboom... Vooral het groene pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen