vrijdag 13 november 2009

Winterspullen

Een eenvoudig winterbroekje voor jongste petekind
Ik tekende een passende broek na en probeerde ze te naaien.
Ze kan nog langer en korter en ook smaller en breder gemaakt worden. Dat ze zal passen, komt dus wel in orde. Maar is het model deftig? Ik ben benieuwd?

Voor haar zus naaide ik al een fris rokje. Nu eentje voor de winter.

Voor man is het rokje duidelijk te klein!
Het is echt plezante stof om te verwerken. En ze is zacht, soepel en warm. Ik zou zelf ook wel wat willen van die stof...

3 opmerkingen:

  1. waw, je bent alweer creatief geweest...
    het broekje en rokje lijken me zeker ok, al kan ik die zachtheid en warmte niet meteen voelen zo vanop de blog hé!
    maar die bavetjes, die vind ik echt heel schattig! en dat roze stofje is ook mijn favoriet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi.........nee zal hem niet passen!!!

    Maar ziet er wel goed uit!Leuk om zulke kleine dingetjes te naaien, niet?

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou jij bent were hard bezig zeg Marleen.. leuk hoor

    grts

    BeantwoordenVerwijderen