zondag 14 juni 2009

Eerst eens proberen!

3 opmerkingen:

  1. Dag Marleen, zag dat jij ook een Aga fornuis hebt. Ik ook. Bak je de wafels ook wel eens op of in de Aga?
    Mijn (dit jaar overleden) moeder bakte vroeger ook altijd heerlijke wafels, maar zij gebruikte een groot wafelijzer en een gasfles buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Liesbeth, ik merk dat ik je geen rechtstreekse mail kan sturen op om te reageren op je bericht, dus doe ik het via deze weg. Ik weet dus niet of je dit zeker of je dit zal zien. (mijn mailadres: marleenblog@hotmail.com)
    Ik bak wafels met een heel simpel en goedkoop wafelijzer. Ik heb e al wel afgevraagd of ik het met de Aga zou kunnen. Misschien met zo'n ouderwetse ijzers. Veel toestellen heb ik niet meer naast de Aga, maar een wafelijzer dus nog wel.
    Voor de gewone strijk hebben we een gewoon strijkijzer. Maar tijdens het naaien gebruik ik een oud strijkijzer dat continu in de warmste over staat. Heel handig en altijd klaar.
    Die Aga is een goede aankoop, we zijn er nog altijd heel blij mee!
    Ook mijn mama is net overleden. Van haar heb ik de bak- en vooral de naaimicrobe.
    Groeten, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen